بد گویی: هر کس بد ما به خلق گوید ما صورت او نمی خراشیم ما خوبی او به خلق گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم! خواستن: وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند وقتی خواستم ستایش کنم، گفتند خرافات است وقتی خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است وقتی خواستم گریستن، گفتند دروغ است وقتی خواستم خندیدن، گفتند دیوانه است دنیا را نگه دارید، میخواهم پیاده شوم



ادامه مطلب...
ارسال توسط Behrouz

محسن یگانه (زاده ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۴)گنبد کاووس خوانندهٔ سبک پاپ ایرانی است. برای اولین بار صدای وی در آهنگی به همراه محسن چاوشی به نام نشکن دلموشنیده شد. به علت شباهت نسبی صدایش به شادمهر عقیلی پس از مدتی مشهور شد. آلبوم نفس‌های بی هدف را با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تابستان ۱۳۸۷ وارد بازار موسیقی کرد و پس از ۷۶۵ روز آلبوم دوم خود را با نام رگ خواب منتشر کرد. وی فرزند شهید است و مهرماه سال ۱۳۸۶ اولین آهنگ وی به عنوان تیتراژ برنامه تلویزیونی مناسبتی ماه رمضان ماه عسل با نام خیال تو از شبکهٔ سه صدا و سیمای ایران پخش شد.سال ۱۳۸۸ نیز تیتراژ برنامهٔ نشان بی نشان‌ها با صدای وی از شبکه دو سیما پخش شد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط Behrouz

برخی از روانشناسان عقيده دارند رنگی که برگزيده و دلخواه کسی است ميتواند گويای خصوصيات اخلاقی و روانشناسی او باشد. نوشتار زير چکيده ای است که بر اساس اين نظريه و پس از سالهای پژوهش نگاشته شده: قرمز: خوش قلب اما خودپرست اين رنگ مظهر شدت و زياده روی است که گاهی در جهت مخالف آن است. قرمز رنگ عشق و تنفر و فداكاری و خشونت و خون و آتش. كسی كه به اين رنگ علاقه دارد هرگز نمي تواند در زندگی بی تفاوت باشد. اين گونه اشخاص تند و سركش و در عين حال فعال و شجاع و کمی عجول هستند. احتمال شكست به خصوص در عشق برای آنها فراوان است. قضاوتهاي عجولانه و ناگهاني در مورد ديگران اغلب سبب از بين رفتن دوستي هايشان مي شود، با آن كه در عشق كاملاً فداكارند اما اگر روزی حوادث بر وفق مراد نباشد بدون تفكر و جويا شدن علت مي جنگند. دو عيب بزرگ خودپرستی و عدم كنترل، در نفس آنهاست و دو صفت ممتازشان خوش قلبی و حس بزرگ طلبی است. به طور كلی دوستداران رنگ قرمز دارای خصوصيات متضادی هستند.

 صورتی: مورد علاقه ديگران رنگ صورتي درواقع همان قرمز است كه كمرنگ شده باشد. اگر به اين رنگ علاقه داريد تمام صفات رنگ قرمز را كمی ملايمتر دارا می باشيد، با گذشت هستيد و در عشق، تندی نشان نمی دهيد. ديگران را خوب درك مي كنيد و با اطرافيان خود با ملايمت و لطف رفتار می كنيد و به دليل نشاط و شادابي تان مورد علاقه اطرافيان خود هستيد. آنهايي كه به اين رنگ علاقه دارند اغلب شكستها، خشونتها و دشواري های زندگی را تحمل كرده اند و با مشكلات فراوان مواجه شده اند.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 18 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط Behrouz

-جویدن آدامس هنگام خرد کردن پیاز مانع از اشک ریزی شما می شود.

 ـ اثر لب و زبان هر کس همانند اثر انگشت آن منحصر به فرد است.

ـرشد کودک در بهار بیشتر است.

ـ ۸ دقیقه و ۱۷ ثانیه طول می کشد تا نور خورشید به زمین برسد.

ـ ظروف پلاستیکی تقریباً ۵۰۰۰۰سال در برابر تجزیه مقاومند.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 17 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط Behrouz

دو تا برادر بودند يکى تاجر، يکى مسگر. تاجر يک دختر داشت. مسگر يک پسر. دختر و پسر همديگر را دوست داشتند امّا مرد تاجر مخالف ازدواج آنها بود. مى‌گفت:”من تاجرم. دخترم را به پسر يک مسگر نمى‌دم.“ پسر وزير پادشاه آمد خواستگارى دختر. پسر عمو وقتى اين موضوع را شنيد آمد پيش دختر و گريه‌کنان گفت:”تو را دارند به پسر وزير مى‌دهند و سر من بى‌کلاه مى‌ماند.“ دختر گفت:”گريه نکن. من از پسر وزير نوشته‌اى مى‌گيرم که بتوانم شب عروسى بيايم پيش تو، شايد هم با هم فرار کرديم.“ بساط عقد را براى پسر وزير و دختر چيدند. وقتى مى‌خواستند از دختر بله بگيرند.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 17 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط Behrouz

معمايي كه به گفته انيشتين فقط 2% مردم جهان قادر به حل كردن آن هستند - فرصت خوبيه تا هوش خودتون رو يه محكي بزنيد. آلبرت انیشتين این معما را در قرن نوزدهم میلادی نوشت، به گفته وی ۹۸% از مردم جهان نمی توانند این معما را حل کنند. شماچطور؟ آیا شما در زمره دو درصد افرادباهوش در دنیا هستید؟ پس مساله زیر را حل کنید و دریابید در میان افراد باهوش جهان قرار دارید یا خیر! هیچگونه کلک و حقه ای در این مساله وجود ندارد، و تنها منطق محض می تواند شما را به جواب برساند.

 1_در خیابانی، پنج خانه در پنج رنگ متفاوت وجود دارد. 2_در هر یک از این خانه ها یک نفر با ملیتی متفاوت از دیگران زندگی می کند. 3_این پنج صاحبخانه هر کدام نوشیدنی متفاوت مینوشند، سیگار متفاوت می کشند و حیوان خانگی متفاوت نگهداری می کنند.

سوال: کدامیک از آنها در خانه، ماهی نگه می دارد؟

 راهنمایی: ۱ - مرد انگليسي در خانه قرمز زندگی می کند. ۲ -مرد سوئدی، یک سگ دارد. ۳ -مرد دانمارکی چای می نوشد. ۴ -خانه سبز رنگ در سمت چپ خانه سفید قرار دارد. ۵ -صاحبخانه خانه سبز، قهوه مینوشد. ۶ -شخصی که سیگار Pall Mall می کشد پرنده پرورش می دهد. ۷ -صاحب خانه زرد، سیگار Dunhill می کشد. ۸ -مردی که در خانه وسطی زندگی میکند، شیر مینوشد. ۹ -مرد نروژی، در اولین خانه زندگی می کند. ۱۰ -مردی که سیگار Blends می کشد در کنار مردی که گربه نگه می دارد زندگی می کند. ۱۱ -مردی که اسب نگهداری می کند، کنار مردی که سیگار Dunhill می کشد زندگی می کند. ۱۲ -مردی که سیگار Blue Master می کشد، آبجو می نوشد. ۱۳ -مرد آلمانی سیگار Prince میکشد. ۱۴ -مرد نروژی کنار خانه آبی زندگی می کند. ۱۵ -مردی که سیگار Blends میکشد همسایه ای دارد که آب می نوشد/‏

پاسخ معما در ادامه مطلب ‏. . .


تاریخ: شنبه 17 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط Behrouz
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 280
بازدید کل : 337373
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 2



Alternative content



Google

در اين وبلاگ در كل اينترنت
ديكشنري آنلاين