*سخنانی زیبا از انیشتین*

 *هر احمقی می تواند چیزها را بزرگتر، پیچیده تر و خشن تر کند؛ برای حرکت در جهت عکس، به کمی نبوغ و مقدار زیادی جرات نیاز است.

*دست خود را یک دقیقه روی اجاق داغ بگذارید، به نظرتان یک ساعت خواهد آمد. یک ساعت در کنار دختری زیبا بنشینید، به نظرتان یک دقیقه خواهد آمد؛ این یعنی " نسبیت ".

*فرق بین نبوغ و حماقت این است که نبوغ حدی دارد.

*عاشق سفر هستم ولی از رسیدن متنفرم .

*من هوش ِ خاصی ندارم، فقط شدیدا کنجکاوم.

*سعی نکنید موفق شوید، بلکه سعی کنید با ارزش شوید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط Behrouz

معمايي كه به گفته انيشتين فقط 2% مردم جهان قادر به حل كردن آن هستند - فرصت خوبيه تا هوش خودتون رو يه محكي بزنيد. آلبرت انیشتين این معما را در قرن نوزدهم میلادی نوشت، به گفته وی ۹۸% از مردم جهان نمی توانند این معما را حل کنند. شماچطور؟ آیا شما در زمره دو درصد افرادباهوش در دنیا هستید؟ پس مساله زیر را حل کنید و دریابید در میان افراد باهوش جهان قرار دارید یا خیر! هیچگونه کلک و حقه ای در این مساله وجود ندارد، و تنها منطق محض می تواند شما را به جواب برساند.

 1_در خیابانی، پنج خانه در پنج رنگ متفاوت وجود دارد. 2_در هر یک از این خانه ها یک نفر با ملیتی متفاوت از دیگران زندگی می کند. 3_این پنج صاحبخانه هر کدام نوشیدنی متفاوت مینوشند، سیگار متفاوت می کشند و حیوان خانگی متفاوت نگهداری می کنند.

سوال: کدامیک از آنها در خانه، ماهی نگه می دارد؟

 راهنمایی: ۱ - مرد انگليسي در خانه قرمز زندگی می کند. ۲ -مرد سوئدی، یک سگ دارد. ۳ -مرد دانمارکی چای می نوشد. ۴ -خانه سبز رنگ در سمت چپ خانه سفید قرار دارد. ۵ -صاحبخانه خانه سبز، قهوه مینوشد. ۶ -شخصی که سیگار Pall Mall می کشد پرنده پرورش می دهد. ۷ -صاحب خانه زرد، سیگار Dunhill می کشد. ۸ -مردی که در خانه وسطی زندگی میکند، شیر مینوشد. ۹ -مرد نروژی، در اولین خانه زندگی می کند. ۱۰ -مردی که سیگار Blends می کشد در کنار مردی که گربه نگه می دارد زندگی می کند. ۱۱ -مردی که اسب نگهداری می کند، کنار مردی که سیگار Dunhill می کشد زندگی می کند. ۱۲ -مردی که سیگار Blue Master می کشد، آبجو می نوشد. ۱۳ -مرد آلمانی سیگار Prince میکشد. ۱۴ -مرد نروژی کنار خانه آبی زندگی می کند. ۱۵ -مردی که سیگار Blends میکشد همسایه ای دارد که آب می نوشد/‏

پاسخ معما در ادامه مطلب ‏. . .


تاریخ: شنبه 17 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط Behrouz

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 1457
بازدید کل : 338839
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 2



Alternative content



Google

در اين وبلاگ در كل اينترنت
ديكشنري آنلاين