همانطور که می‏دانید در گوشی‏های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد. بدین صورت که هنگامی که خط خود را بر روی شماره‏ای دایورت می‏کنید، از این پس هر تماسی با شما گرفته شود به طور اتوماتیک به شماره مورد نظر تعیین شده منتقل می‏گردد. در نتیجه هیچ کس نمی تواندبه طور مستقیم با خط شما تماس بگیرد و گوشی شما هیچ‏گاه زنگ نخواهد خورد. بسیاری افراد از این کار جهت این‏که به هیچ تلفنی پاسخ ندهند و به اصطلاح اطرافیان را بپیچانند استفاده می‏کنند. اما از آنجا که دست بالای دست بسیار است قصد داریم ترفندی جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می‏ توانید به طور مستقیم با خطی که دایورت شده است تماس بگیرید!



ادامه مطلب...
ارسال توسط Behrouz

* بعضي از بيماريهاي چشمي نظير آب سياه و رتينوپاتي ديابتي ممکن است تا مراحل پيشرفته بيماري بدون علامت باشند؛ لذا معاينات دوره اي چشم پزشکي حتي زماني که ظاهرا سالم هستيد، الزامي است و در تشخيص زودرس بيماري و درمان به موقع کمک مي کند.

* استفاده زياد از کامپيوتر مي تواند منجر به خشکي و خستگي چشم شود.لذا توصيه مي شود بهنگام کار با کامپيوتر بدفعات بيشتري پلک بزنيد و هر از چند گاهي فاصله دورتري را نگاه کنيد.

* استفاده از عينک و يا لنز تماسي نمي تواند جلوي ضعيف تر شدن چشم شمارا بگيرد و يا باعث بهبود ضعيفي چشمتان شود؛ بلکه فقط تا زماني که عينک يا لنز روي چشمتان است، ديد واضحي داريد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط Behrouz

زن مدل هارد ديسک: همه چي يادش مي‌مونه، تا ابد!

زن مدل رم (RAM): از دل برود هر آن که از ديده برفت!

زن مدل ويندوز: همه مي‌دونن که هيچ کاري رو درست انجام نمي‌ده، ولي کسي نمي‌تونه بدون اون سر کنه!

زن مدل اکسل: مي‌گن خيلي هنرها داره ولي شما فقط براي چهار نياز اصلي‌تون ازش استفاده مي‌کنين!



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 19 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط Behrouz

آیا اوباما واقعا بوشهری است؟!

ایتارتاس دراین خصوص گزارش داد:تحقیقات تازه یك تیم تحقیقات تاریخی!! بر روی اصل و نسب باراك اوباما نشان داده است كه او یك ایرانی الاصل است. دكتر اندی واسهول از موسسه تحقیقات تاریخی دانشگاه ام آی تی آمریكا میگوید: مطابق تحقیقات تیم وی، باراك اوباما ذاتا از اهالی جنوب ایران وشیعه است. به گفته وی ,خاندان اوباما در حقیقت همان خاندان معروف اُوبامای بوشهر هستند كه در دوران قاجاریه جلای وطن كرده و طی چند نسل به آمریكا رسیده اند. جد بزرگ اوباما، میر حسن خان اوبامایی كه از میرآب های معروف بوشهر بوده و به همین خاطر اُوباما (یعنی "آب با ما" می باشد) پس از یك نزاع خونین با سقاباشی ناصرالدین شاه قاجار از بوشهر فرار كرده به سرحدات عثمانی می رود. وی ابتدا در حلبچه به عنوان تاجر زردچوبه فعالیت كرده و پس از ارتقا در تجارتش به عنوان تاجر زعفران به شهر حلب (در سوریه كنونی) می رود. مقارن با ایام مشروطه میر حسن خان در حلب فوت نموده و پسر وی علی اصغر اوباما ، به خاطر ضدیت اهالی عثمانی با شیعیان ایرانی خانواده را به سمت طرابلس می كوچاند. خاندان اوباما در آنجا به تجارت تنباكو مشغول می شوند اما پس از ممنوعیت استعمال قلیان در آن جا، دسته دسته شده و به جاهای دیگر مهاجرت می كنند.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 19 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط Behrouz

تاریخچه پرسپولیس(تاسیس :)

تیم پرسپولیس در سال 1963 توسط علی عبده تاسیس شد.در ابتدا باشگاه پرسپولیس تیم های بسكتبال و والیبال و بولینگ داشت.وقتی عبده از امریكا به ایران به عنوان قهرمان بوكس بازگشت تیم فوتبال را هم تاسیس كرد.

تاریخچه باشگاه:پرسپولیس پر افتخار ترین تیم ایران كه در سال 1963 تاسیس شده است.پرسپولیس و استقلال مهمترین دربی تهران و شاید اسیا را هر ساله برگزار میكنند.طبق گفته AFC پرسپولیس معروف ترین و پر طرفدار ترین تیم در اسیا است و از این حیث فقط دالیان از چین و الهلال عربستان نزدیك پرسپولیس هستند.وقتی كه تیم فوتبال شاهین منحل شد با كمك پرویز دهداری و مسعود برومند تعدادی از بازیكنان این تیم به پرسپولیس پیوستند.پرسپولیس فصل1968 را با مربیگری پرویز دهداری اغاز كرد.

(جام تخت جمشید :) در سال 1969 كار خانه ایران ناسیونال توسط محمد خیامی تاسیس شد و او طرفدار سر سخت تیم شاهین بود اما تیم او تیم ضعیفی بود و علی پروین در ان زمان در ان تیم بازی میكرد.او میخواست كه تیمش را قوی تر كند برای همین با تمامی بازیكنان پرسپولیس وارد مذاكره شد و البته تمامی بازیكنان تیم شاهین به غیر ازعزیز اصلی را به پیكان اورد و توانست قهرمان كشور شود.اما تمامی این بازیكنان جدید به پرسپولیس برگشتند و در سال 1970 توانستند قهرمان جام تخت  جمشید شوند و البته این مقام را دو فصل هم تكرار كردند.

(بعد از انقلاب :) زمانی كه انقلاب اسلامی در ایران اتفاق افتاد تیم از هم پاشیده شد و خیلی



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 19 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط Behrouz

حمید عسگری خواننده محبوب و دوست داشتنی پاپ توانست در دنیای موسیقی غوغایی به پا کند . او با احساس و دلش زندگی می کند . حمید عسگری متولد 20 مهرماه 1357 است در شیراز به دنیا امده و بزرگ شده اصفهان است و در حال حاضر به همراه دوستش میلاد ترابی (( که اهنگساز است )) در تهران زندگی می کند . دو خواهر و یک برادر دارد . تحصیلاتش ربطی به موسیقی ندارد او کارشناس مدیریت صنعتی است . مجرد است و هنوز فرد مورد علاقه اش را پیدانکرده است معتقد است ازدواج باعث به‎ ‎ارامش رسیدن انسان ها می شود .



ادامه مطلب...
ارسال توسط Behrouz
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 1455
بازدید کل : 338837
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 2



Alternative content



Google

در اين وبلاگ در كل اينترنت
ديكشنري آنلاين